REGISTRACIJA

Kako biste na vrijeme i bez brige pristupili programu potrebno je registrirati se putem ispunjavanja online obrasca!

Pri registraciji je važno da na sva pitanja odgovarate što detaljnije i iskreno. Nakon što ste se registrirali, javit ćemo vam se s daljnim koracima.

Check lista za lakšu prijavu

Više o programu...

21. svibanj 2022.
KickOff Bootcamp

Početni događaj koji okuplja sudionike i zainteresirane.

Sudionici predstavljaju (pitchaju) svoju projektnu ideju  i primaju početnu povratnu informaciju vezanu uz obavljeni pitch.

Po završetku bootcampa biti će izabrani timovi koji nastavljaju svoj put prema dokazivanju poželjnosti rješenja.

23. svibanj 2022.
Podrška u validaciji tržišta

S ciljem dokazivanja poželjnosti rješenja održat će se treninzi u obliku pet (5) radionica koje se tematski bave validacijom tržišta.

Pet ključnih radionica: Proces razvoja startupa i tržište; Customer development 1 - otkrivanje kupaca; Customer development 2 - validacija tržišta; poslovno modeliranje; kako napraviti pitch.

Nakon svake radionice tim izvršava zadatke i razvija svoju poslovnu priliku.

Individualne trening sesije održavaju se između radionica kako bi se sudionike motiviralo na dostavljanje rezultata na vrijeme.

15. srpanj 2022.
Interni Demo dan

Jednodnevni event zatvorenog tipa na kojem će timovi demonstrirati svoj napredak kroz pitch s naglaskom na validaciju problema i rješenja. Prezentiraju pred komisijom organizatora i trenera, a nakon pitcha i prije konačne odluke imaju speed dating s mentorima gdje im pojedini mentori daju 15-minutni feedback na pitch i diskutiraju planove za daljnji razvoj.  

Na kraju komisija donosi odluku o timovima koji nastavljaju u sljedeću fazu programa, a svi timovi dobivaju konstruktivan feedback.

22. kolovoz 2022.
Pristupanje tržištu - podrška

Ova je faza predviđena za individualno mentoriranje timova sukladno potrebama pojedinih sudionika u području razvoja proizvoda i izlaska na tržište.

Dodatno, izvode se grupne radionice i sesije gdje se sudionicima daju povratne informacije vezane uz napredak.

Mentori iz industrije, akademske zajednice i stručnjaci s iskustvom kliničkog rada bit će u mogućnosti sudionike savjetovati te im omogućiti pristup svojim mrežama poznanika. Sudionike će se osnažiti u procesu procjene razvoja njihovog proizvoda/usluge (uključujući poslovni, tehnički, regulatorni i klinički aspekt), pomoći će im se sa stvaranjem go-to-market akcijskog plana kao i pripremom za prikupljanje financiranja.

Faza završava demo eventom gdje će se prezentirati ideje.

Studeni 2022.
Finalni Demo dan

Događaj će okupiti investitore, dionike startup i zdravstvenog ekosustava.

Prezentirati će program, finaliste i odabrati pobjednička rješenja. Svi će dionici imati priliku umrežiti se moderiranom netoworkingu se kako bi ojačali ekosustav. Rezultati projekta bit će predstavljeni zajedno sa svim partnerima.

Tu nije kraj..

Vaša ideja, trud i rad sada dolaze do izražaja - vrijeme je da svoju ideju realizirate i zasjate u punom sjaju.

Sve što ste ikada htjeli pitati, a možda niste znali kako - FAQ

Prijava se odvija online putem obrasca (link) najkasnije do 18. svibnja 2022. godine. U obrascu vas očekuju pitanja na koja vas molimo da što detaljnije odgovorite. Nakon prijave, prijavljeni timovi biti će pozvani na Kickoff Bootcamp 21.5. u trajanju od jednog dana gdje će se kroz predstavljanje i kratke edukacijske radionice izabrati timovi koji će biti prihvaćeni u program. Broj mjesta u programu je ograničen.

Program traje 6 mjeseci i to u razdoblju od 21. svibnja do kraja studenoga 2022. godine (ljetna pauza od 15.7. do 22.8.). Tijekom samoga programa imamo više faza.

I. FAZA – Market validation support
Get Started in Health počinje s Kickoff Bootcampom 21.5.2022. i nastavlja se sa 6 tjedana procesa podrške u validaciji tržišta do 15.7. kada će se održati interni demo dan. Timovi koji se pokažu uspješnima u tržišnoj validaciji i dobiju pozitivnu ocjenu komisije na internom demo danu nastavljaju sudjelovanje kroz drugu fazu programa nakon ljetne stanke.

II. FAZA – Market access support
TDurga faza programa počinje 22.8.2022. godine s podrškom za izlazak na tržište, razvoj proizvoda i pristup financiranju. U studenom program završava javnim demo danom na kojem će se najuspješniji timovi predstaviti investitorima, partnerima i javnosti.

Formalni preduvjeti za prijavu kao takvi ne postoje. Odnosno, ne postoje isključujući faktori. Ono što je izuzetno važno jest da samostalno procijenite vaš interes za radom u području inovacija u zdravstvu te se sukladno tome prijavite. U sekciji (za koga je program) se nalazi detaljniji opis mogućih kandidata za program pa možda vam proučavanje te sekcije pomogne u odluci za prijavljivanje.

Vaše intelektualno vlasništvo je sigurno. Važno nam je reći kako iako pomažemo razviti i plasirati na tržište početne ideje naših sudionika, projektni partneri ni na koji način ne koriste informacije koje su stekli u bilo koju drugu svrhu, osim u edukativnu – radeći s vama u svrhu poboljšanja projekta na kojemu radite. Timovi kojima je zaštita intelektualnog vlasništva bitan sastavni dio poslovne prilike kroz program će dobiti podršku i savjetovanje o zaštiti intelektualnog vlasništva.

Prijavnica za program se sastoji od tri sekcije, a sva pitanja su navedena ovdje:

 

1/3

 

  1. Ime i prezime prijavitelja:
  2. Naziv projekta / startup tima:
  3.     Navedite broj članova tima (broj):
  4.     Navedite imena svih članova vašega tima:
  5.     E-mail koji ćete koristiti:
  6. Broj mobitela prijavitelja:

 

2/3

 

  1. Koji problem rješavate i zašto ga želite riješiti? Kako se ovaj problem rješava danas i zašto to nije dovoljno dobro?

 

  1. Tko su vaši potencijalni korisnici?

 

  1. U kojoj je fazi vaš projekt
  2. a)       imamo ideju
  3. b)       imamo probem/solution fit
  4. c)       na tržištu smo i imamo kupce

 

  1. Tko je u vašem timu? Opišite osobe, njihova iskustva i zaduženja. Ima li netko od članova tima prethodno iskustvo u zdravstvenoj industriji, ako ima objasnite.

 

  1. Koliko dugo radite na projektu
  2. a) manje od 3 mjeseca
  3. b) 3-6 mjeseci
  4. c) 6 mjeseci – godinu dana
  5. d) više od godinu dana

 

3/3

 

  1. Zašto želite sudjelovati u ovom programu? Što je vaša motivacija za sudjelovanje?

 

  1. Koliko vremena ulažete u razvoj svog startupa?
  •  radim full time na ovome
  • radim koliko stignem uz druge obaveze

 

  1. Koliko vremena ste spremni posvetiti razvoju ovog startups tijekom sudjelovanja  u programu?
  2. a) do 10 sati tjedno
  3. b) do 20 sati tjedno
  4. c) do 40 sati tjedno
  5. d) 60 ili više sati tjedno

 

  1. Što očekujete kao ishod ovog programa za vaš startup?

 

  1. Link na dodatne materijale (website, prezetacija, video…)

 

  1. Gdje ste saznali za ovaj program?
  2. a) prezentacije na javnim događanjima
  3. b) preporuka poznanika ili prijatelja
  4. c) društvene mreže
  5. d) fakultet /komunikacijski kanali fakulteta
  6. e) radno mjesto / komunikacijski kanali poslodavca
  7. f)  kroz aktivnosti društva ili udruge u čijem radu sudjelujem